1. Sparen, sparen, sparen…
Meng jezelf niet in die enorme concurrentiestrijd door te proberen net een euro goedkoper te zijn. Stop je tijd en energie liever in iets wat 180 graden anders is, kijk naar wat écht bij jouw merk past. Neem bijvoorbeeld deel aan een loyaliteitsprogramma. Trouwe klanten van merk X kunnen zichzelf trakteren met een bezoek aan jouw uitje. De spaarder wisselt zijn gespaarde punten in voor een ticket voor jouw uitje via een gesloten platform. Klanten worden op deze manier beloond voor hun loyaliteit en ontvangen een leuke korting, terwijl jij meer bezoekers trekt. Hierin is de toegevoegde waarde van een spelelement goed zichtbaar. Meer informatie over loyaliteitsprogramma’s. 2. Contentcreatie Als er een speciale gebeurtenis plaatsvindt, draag dit dan groots uit. Sta er daadwerkelijk even bij stil. Maak van de gelegenheid gebruik door dit op beeld te vangen en jouw volgers hier uitgebreid over te informeren. De recente geboorte van drie zeldzame Siberische tijgers in Safaripark Beekse Bergen is hier een mooi voorbeeld van. Maak hier een aparte nieuwsrubriek voor aan op je website, deel het via de social kanalen en laat het expliciet naar voren komen bij eventuele resellers. Pak dat moment in de spotlights! 3. Een onvergetelijke belevenis Hoe klein of groot jouw locatie ook is, het kan altijd dienen als een unieke locatie voor een (groot) zakelijk evenement. Hier toevallig al weleens bij stilgestaan? Verbind jouw naam aan een merk en zet samen een onvergetelijke belevenis op touw. Formuleer een aanbieding die alleen geldt voor leden of klanten van het merk, om exclusiviteit te garanderen. Kleedt de locatie in samenwerking met het merk aan naar haar wensen en bezorg de gasten een onvergetelijke dag. 4. Vergroot je verzorgingsgebied Het creëren van zichtbaarheid van jouw uitje in de regio is van enorm belang. Gasten die verblijven bij vakantieaccommodaties zoals hotels, vakantieparken en campings willen het liefst zo min mogelijk reisafstand overbruggen en als het kan met een aantrekkelijke korting. De verkoop van jouw tickets bij accommodaties in de regio kan hier een flinke bijdrage aan leveren. Gasten kunnen hun dagje uit regelen aan de receptie van hun verblijf of vooraf tijdens het online boeken van de accommodatie. De beleving start tenslotte al op de accommodatie. Meer informatie over ticketverkoop bij accommodaties. Wil je graag jouw aanbod jaarrond promoten, ben je juist op zoek naar een seizoencampagne met veel bereik of wil je een unieke beleving voor een specifieke (doel)groep bewerkstelligen? Met een breed netwerk binnen de leisure- en recreatiebranche, gaan we samen op zoek naar de perfecte match!
0 Reacties
Laat een antwoord achter. |