Bourgini, Princess Traveller en Ticketsplus slaan handen ineen met opzetten van joint promotions1/8/2020 V.l.n.r.: Stijn van Helvoort, Florentine Ouborg, Willem-Jan Brabers, Daisy Yong, Rick Kieboom Breda – De samenwerking tussen Ticketsplus en de merken Princess Traveller en Bourgini is officieel van start gegaan. Deze samenwerking biedt consumenten van beide merken de mogelijkheid tot een heerlijk dagje uit met het gezin bij aankoop van één van de actieproducten. Het ondernemen is Florentine (Princess Traveller) en Nikki Ouborg (Bourgini) met de paplepel ingegoten. “Ondernemen is entertainen, dé lijfspreuk van de familie loopt als rode draad door onze manier van zakendoen”, aldus Florentine Ouborg. “Experience marketing is waar Princess Traveller & Bourgini voor staan. Het draait niet alleen om het product, maar om het gevoel en de beleving van het merk”. De samenwerking met Ticketsplus is daarom een logische stap in het versterken van de productbeleving van Princess Traveller & Bourgini. De snellere afhandeling van acties dankzij het custom made online platform en toegang tot een breed netwerk aan nationale en internationale dagjes weg is voor beide merken een uitkomst.
Ticketsplus heeft veel ervaring in het opzetten van joint promotions. Met de grootste database van belevenissen en een breed netwerk, verbindt Ticketsplus diverse organisaties binnen de Leisure om samenwerkingen te realiseren. Middels het nieuwe online platform kunnen tickets eenvoudig via een unieke code worden verzilverd. Met het opzetten van de joint promotions via Ticketsplus, wordt de intrinsieke waarde van het product behouden en er een extra beleving voor de consument aan toegevoegd. “Door een beleving toe te voegen aan een product blijft het merk sterk en zal de consument een positief merkbeeld vormen. We zijn blij dat we het aanbieden van uitjes op deze manier een toegevoegde waarde kunnen geven.“, aldus Willem-Jan, directeur Ticketsplus.
2 Comments
Rino .
8/6/2020 06:56:22 pm
Geachte heer / mevrouw,
Reply
Leave a Reply. |