Ticketsplus - meer dan een ticket

  • Home
  • Projecten
  • Aanbieders
  • Partners
  • Over ons
    • Nieuws
    • Vacatures
  • Contact
  • Home
  • Projecten
  • Aanbieders
  • Partners
  • Over ons
    • Nieuws
    • Vacatures
  • Contact

NIEUWS

Samen genieten, samen erop uit

5/10/2018

0 Comments

 
Foto
Elly en Femke zijn beide al bijna 15 jaar werkzaam als parkmanagers bij het Roompot vakantiepark De Katjeskelder. Met meer dan 350 vakantiehuizen en ruim 3000 bedden ligt het prachtige vakantiepark aan de rand van de stad Oosterhout. Elly en Femke vertellen over de werkzaamheden, services en de inzichten die zij hebben als receptionistes van Roompot.
Wat maakt jullie werk als receptioniste zo leuk?
“De diversiteit en afwisseling die het werk met zich meebrengt. Een dag kan heel onvoorspelbaar zijn en daardoor is geen enkele dag hetzelfde. Er gebeuren zowel leuke als moeilijke dingen waar wij goed op in moeten spelen. Als er wat gebeurt, dan loopt dit altijd via de receptie. Wij zijn hierbij een beetje de regelaars die alles oppakken. Wij willen dat gasten een goed verblijf hebben en zorgen dat gasten tevreden zijn. Als dit niet zo is, dan lossen wij dit graag op. Tevens zijn wij de achterban voor de medewerkers aan de balie. Als zij in een moeilijk situatie moeten handelen, dan kunnen wij altijd bijspringen. Verder bestaan onze werkzaamheden uit het maken van roosters en het verwerken van de administratie, om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt”.
 
Wat voor soort gasten verblijven er veelal op De Katjeskelder?
“Van alles. De primaire doelgroepen zijn toch wel families en gezinnen met jonge kinderen. Maar daarnaast verwelkomen wij nog andere gasten. Je ziet bijvoorbeeld dat vooral in de periodes zonder vakantie er doordeweeks veel 55’plussers komen fietsen in de omgeving. Wij beschikken over huizen van 4 tot 20 personen. In de weekenden verblijven er dan ook wat grotere groepen op het vakantiepark. Deze zijn erg aantrekkelijk voor grote familiegezelschappen en vriendengroepen of sportverenigingen. Daarnaast is een deel van het park voor zakelijke verhuur, maar deze boekingen lopen via het hoofdkantoor. Zij hebben een eigen receptie waardoor wij niet te maken krijgen met deze gasten en dit gescheiden blijft. Als laatste zien wij ook veel gasten voorbij komen die voor een langere periode op het park verblijven vanwege een verbouwing, verhuizing, schade aan eigen huis of persoonlijke redenen. Wij ontvangen dus allerlei soorten gezelschappen’’.
 
Hoe ziet de ideale vakantiebeleving eruit voor jullie gasten?
“Nadat gasten geboekt hebben, ontvangen zij thuis een pas waarmee zij de slagbomen kunnen activeren en hier doorheen kunnen rijden . Door de pas bij de slagbomen te gebruiken, checkt de gast direct in. Hierdoor hoeven zij niet meer langs de receptie, wat natuurlijk fijn is voor de gast. Ook is de ligging van het park ideaal. Het ligt tussen leuke plaatsen en er zijn veel leuke attracties rondom het park waarvoor we ook kaartjes met korting verkopen via Ticketsplus. Daarnaast hebben we een uitgebreid animatieprogramma die voor entertainment zorgt voor de gast. Er worden bijvoorbeeld bingo’s georganiseerd of shows gegeven. Dit wordt geregeld door het animatieteam en via het hoofdkantoor van Roompot. Er zijn dus gezinnen met kleine kinderen die het park niet af gaan, maar anderen vinden het juist fijner om eropuit te gaan waar het park een goede ligging voor heeft’’.
 
Hoe bevalt de ticketverkoop aan de receptie?
“Wij merken dat gasten het erg handig vinden dat zij hun kaartjes bij ons kunnen kopen tegen een leuke korting. Zij hoeven dan niet nog ergens in een rij te gaan staan, wat natuurlijk een voordeel is. Meestal geven wij de gasten een flyer mee, zodat zij in alle rust kunnen kijken wat zij willen. Een dag na aankomst komen zij dan hun tickets halen bij de receptie. Wij zien ook dat de verkoop steeds beter verloopt en dat er steeds meer verschillende uitjes worden verkocht. Wat nu vooral in trek is bij onze gasten is een rondvaart, attractieparken en wat ondernemende activiteiten. Bij groepen zien wij dat zij bijvoorbeeld niet naar een dierentuin gaan, maar activiteiten gaan ondernemen. Kortom, het is een goede service die wij kunnen leveren aan de gast en die alleen maar groeit’’.
 
 
“De service van Ticketsplus en het snelle handelen vinden wij top. Jullie proberen mee te denken en dragen ideeën aan wat wij erg fijn vinden. Er worden steeds nieuwe stappen gezet en onze inzichten worden meegenomen in het verdere proces. Dat vinden wij erg prettig’’.
Foto
0 Comments



Leave a Reply.

Foto
Monseigneur Hopmansstraat 2, 4817 JS Breda
E-mail address: info@ticketsplus.nl
Phone number: +31 (0)76 514 12 42
Copyright © 2016 - Ticketsplus B.V.