Ticketsplus - meer dan een ticket

  • Home
  • Projecten
  • Aanbieders
  • Partners
  • Over ons
    • Nieuws
    • Vacatures
  • Contact
  • Home
  • Projecten
  • Aanbieders
  • Partners
  • Over ons
    • Nieuws
    • Vacatures
  • Contact

NIEUWS

TopParken investeert in kwaliteit en zet samen met Ticketsplus de regio weer centraal!

7/19/2018

0 Comments

 
Foto
Vandaag bezegelen TopParken en Ticketsplus hun nieuwe samenwerking op een bijzondere locatie, namelijk voor de entree van Ouwehands Dierenpark. Toeristen zijn steeds meer op zoek naar unieke en leuke uitstapjes tijdens hun verblijf. Om de gasten van TopParken voortaan optimaal te kunnen bedienen en een extra service aan te bieden, zijn TopParken en Ticketsplus de samenwerking aangegaan.
TopParken weet als geen ander dat je als vakantieganger altijd het maximale uit je vakantie wilt halen, of het nu gaat om maximaal ontspannen, genieten, sporten, cultuur opsnuiven of het ontdekken van de regio. Om deze reden zijn zij continu bezig met het verbeteren van de beleving van haar gasten op haar vakantieparken door heel Nederland.

Om het serviceniveau van TopParken nog verder te optimaliseren faciliteert Ticketsplus sinds kort de volledige customer journey van gasten die tijdens, voor of na hun verblijf uitjes uit de regio willen ontdekken. Dit doen zij door gasten optimaal te informeren, te inspireren, maar ook door ze direct van tickets te voorzien. TopParken zal haar gasten deze zomer dan ook o.a. kennis laten maken met de unieke reuzenpanda’s die te bewonderen zijn in het gloednieuwe reuzenpandaverblijf ‘Pandasia’ in Ouwehands Dierenpark.

‘Wij werken al jarenlang zeer prettig samen met Ouwehands Dierenpark en honderden andere Leisurebedrijven en beseffen dat de toerist altijd op zoek is naar de leukste dagattracties in de regio.

Ticketsplus | regio ondersteunt TopParken door alle uitjes te bundelen op een simpel systeem, waarin wij ook de volledige administratie verzorgen. Daarnaast weten we steeds beter wat de gasten tijdens een verblijf belangrijk vinden en daar kunnen we door kennisopbouw bij een volgend bezoek op inspelen. Ook zullen wij de receptionistes maandelijks op de hoogte houden, m.b.t. de laatste ontwikkelingen bij alle dagattracties en ondersteunen volledig in communicatie'.
​- Willem-Jan Brabers - directeur Ticketsplus
0 Comments



Leave a Reply.

Foto
Monseigneur Hopmansstraat 2, 4817 JS Breda
E-mail address: info@ticketsplus.nl
Phone number: +31 (0)76 514 12 42
Copyright © 2016 - Ticketsplus B.V.