Op zoek naar groot bereik en wil je jouw merk verbinden aan het verhaal van 75 jaar vrijheid? NRC Handelsblad en Brabant Remembers maken dit mogelijk. Met een flink bereik en ruim 3,8 miljoen lezers per maand, biedt het NRC jouw merk zichtbaarheid bij een miljoenenpubliek. Daarnaast steun je de initiatieven rondom 75 jaar vrijheid met dit initiatief en kun je ook je klanten of personeel op een van de 4 locaties een bijzondere ervaring bieden. Bekijk hier de factsheet. De Kunst van Vrijheid Vanaf maart 2020 is een bezoek aan Bevrijdende Vleugels in Best, het Biesbosch MuseumEiland, Nationaal Monument Kamp Vught en Oorlogsmuseum Overloon éxtra bijzonder. Tijdelijke kunstinstallaties van gerenommeerde kunstenaars zorgen voor een unieke beleving. Dompel je onder in videoproducties of in een wonderlijk klanklandschap. Laat je overweldigen door een pakkend schouwspel van licht en donker. De kunst gaat een bijzondere verbinding aan met de locatie waardoor je écht op een andere manier stilstaat bij 75 jaar vrijheid. Communicatie uitingen campagne - Uitgelicht op partnerpagina’s van Brabant Remembers - Positie op achterkant NRC tabloid (print) & aandacht op NRC online - Nieuwsbrief uitingen - Online & social media uitingen - Vermelding in videocampagne van Brabant Remembers Promotiepakket 1 Uitgelicht d.m.v. bovenstaand promotiepakket, waarbij jouw merk verbonden wordt aan het verhaal van 75 jaar vrijheid inclusief tickets voor één van de vier locaties van De Kunst van Vrijheid. Promotiepakket 2 Uitgelicht d.m.v. bovenstaand promotiepakket, waarbij jouw merk verbonden wordt aan het verhaal van 75 jaar vrijheid inclusief tickets voor alle vier de locaties van De Kunst van Vrijheid. Communicatie uiting in overleg. Mogelijkheid tot achterkant speciale uitgave in de tabloid. Publicatie datum: eind februari 2020 In goed overleg: een pakket op maat. Meld je aan vóór 10 februari via: zakelijk@brabantremembers.com
0 Reacties
Laat een antwoord achter. |