Ticketsplus en Jumbo
Jumbo besloot om een betoverende spaaractie in de markt te zetten waarbij 43.000 Jumbo klanten konden genieten van een exclusief weekend in de Winter Efteling. Bij 65 Jumbo supermarkten met een totaal bereik van ruim 1.000.000 klanten per week kon men bij het boodschappen doen, sparen voor zegels. Als een spaarkaart vol was, kreeg men tegen inlevering van de spaarkaart aan de kassa een unieke vouchercode. Deze code kon via de speciaal ontwikkelde landingspagina in Jumbo look & feel worden verzilverd en gaf exclusief toegang tot het verkrijgen van een toegangsticket (inclusief parkeren) voor een datum naar keuze. Iedere unieke vouchercode stond gelijk aan één ticket.
Voor de Jumbo Fandagen verzorgde Ticketsplus onder andere de bouw en het onderhoud van de speciaal ontwikkelde landingspagina, het coördineren van de breed uitgezette winactie en consumentensupport (zowel online als ter plaatse).
Voor de Jumbo Fandagen verzorgde Ticketsplus onder andere de bouw en het onderhoud van de speciaal ontwikkelde landingspagina, het coördineren van de breed uitgezette winactie en consumentensupport (zowel online als ter plaatse).
"Ticketsplus was in vergelijking met verschillende offertes niet de allergoedkoopste. Op basis van de fijne gesprekken, het meedenkend vermogen en hun bestaande relatie met de Efteling hebben we toch voor deze partij gekozen.
Achteraf zijn wij erg blij geweest met deze keuze. Ze dachten niet alleen mee in het oplossen van uitdagingen, ook het ontzorgen tijdens het proces vonden we erg prettig. Hun omgang met onze gasten, de service voorafgaand en de aanwezigheid ter plaatse om nog eventuele zaken op te lossen. Al hadden ze (gelukkig) niet zoveel te doen, chapeau!
Ticketsplus heeft ons echt ontzorgd en snapt hoe gasten een herinnering te geven."
Jumbo