Ticketsplus en Unilever
Unilever was voor haar merk Unox op zoek naar een partij die hen kon ondersteunen bij een winactie waarbij deelnemers kans konden maken op vier tickets inclusief parkeren voor de Winter Efteling. Klanten die een Unox of Knorr actieproduct kochten, konden bij het scannen en uploaden van de kassabon deelnemen aan de winactie. Winnaars van de winactie werden willekeurig getrokken en vervolgens door Ticketsplus geïnformeerd. Zij kregen de toegangstickets toegezonden en konden zo genieten van een onvergetelijk dag in de Winter Efteling. En niet te vergeten… dit was geheel in stijl met duizenden Unox mutsen.
Naast het begeleiden en ondersteunen van deze actie winactie voorzag Ticketsplus ook onder andere in de distributie van de tickets, het informeren van de winnaars en het verlenen van consumentensupport (zowel online als ter plaatse).
Naast het begeleiden en ondersteunen van deze actie winactie voorzag Ticketsplus ook onder andere in de distributie van de tickets, het informeren van de winnaars en het verlenen van consumentensupport (zowel online als ter plaatse).